DQ500, DQ500 MQB klonowanie, programowanie sterownika skrzyni AUDI VW
25-05-2020

Od dziś do naszej oferty dołącza możliwość klonowania sterowników automatycznych skrzyń biegów DQ500, DQ500 MQB.
Lista wybranych numerów sterowników, które obsugujemy:
0BH927711C, 0BH 927 711C, 0BH927711B, 0BH 927 711B, 0BH927709A, 0BH 927 709A, 0BH325025, 0BH300012.
Sterowniki te występują w modelach aut:
AUDI
A3 e-tron
Audi Q2 (GAB) 2000 TDI DFGA (150) 2016
Audi Q2 (GAB) 2000 TDI quattro DFGA (150) 2016
Audi Q3 (8U) 2000 TDI 7 Speed Wet Clutch () 2012
Audi Q3 (8U) 2000 TDI quattro 7 Speed Wet Clutch () 2012
Audi RS3 (8V) 2500 RS quattro DAZA (400) 2017
Audi RS3 (8V) 2500 TFSI RS quattro CZGD (362) 2015
Audi RS3 (8P) 2500 TFSI RS quattro CEPA (340) 2011
Audi TT (FV) 2500 TFSI RS quattro DAZA (400) 2016
Audi TT (FV) 2500 RS quattro DAZA (400) 2016
Audi TT (8J) 2500 TFSI RS quattro CEPA (340) 2009
VW
Volkswagen (VW) Arteon -- 2000 TDI -- () 2017
Volkswagen (VW) Caravelle (T5) 2000 TDI CFCA (180) 2009
Volkswagen (VW) Caravelle (T5) 2000 TDI 4Motion CFCA (180) 2009
Volkswagen (VW) Multivan (T5) 2000 TDI CFCA (180) 2009
Volkswagen (VW) Multivan (T5) 2000 TDI 4Motion CFCA (180) 2009
Volkswagen (VW) Passat (B9) 2000 TDI -- () 2017
Volkswagen (VW) Tiguan (AD1) 2000 TDI DFGA (150) 2016
Volkswagen (VW) Tiguan (AD1) 2000 TDI 4Motion DFGA (150) 2016
Volkswagen (VW) Tiguan (BT1) 2000 TFSI 4Motion CZPA (180) 2017
Volkswagen (VW) Tiguan (5N1) 2000 TDI 7 Speed Wet Clutch () 2008
Volkswagen (VW) Tiguan (5N2) 2000 TDI 7 Speed Wet Clutch () 2008
Volkswagen (VW) Tiguan (5N1) 2000 TDI 4Motion 7 Speed Wet Clutch () 2008
Volkswagen (VW) Tiguan (5N2) 2000 TDI 4Motion 7 Speed Wet Clutch () 2008
Volkswagen (VW) Transporter (T5) 2000 TDI CFCA (180) 2009
Volkswagen (VW) Transporter (T5) 2000 TDI 4Motion CFCA (180) 2009
SKODA
Skoda Kodiaq (NS7) 2000 TDI DFGA (150) 2017
Skoda Kodiaq (NS7) 2000 TDI 4x4 DFGA (150) 2017
Jeżeli Twój sterownik uległ awarii, a jego naprawa jest niemożliwa, proponujemy usługę sklonowania/przeniesienia danych na drugi sterownik.
Odzyskujemy również dane ze sterowników uszkodzonych elektrycznie, mechanicznie oraz spalonych.
W przypadku sklonowania sterownika pomijamy kwestię kodowania lub programowania immobilizera, która ma miejsce podczas wymiany sterownika na inny.
Podczas klonowania wszystkie dane kalibracyjne jak i oprogramowanie sterujące pracą skrzyni zostaje przeniesione na nowy sterownik 1:1.